Alami Kampsport Akademi IF

Senast uppdaterad: 2023-08-25
Allmänt
Alami Kampsport Akademi IF Skapa kontaktkort (vcf-fil) för Alami Kampsport Akademi IF
Adress Granängsringen 52, 135 44, Tyresö
Telefon bostad 0728897972
Telefon arbete 0728897972
Mobil 0728897972
E-postadress info@alamikampsport.se
Hemsida http://www.alamikampsport.se
Övrig information
Bildad år 2021
Verksamhetsår börjar (MMDD) 0101
Riksorganisation Svenska Taekwondoförbundet
Verksamhet Kampsport, Taekwondo
Kort beskrivning Beskrivning av verksamheten: Taekwondo, självförsvar för barn & ungdomar.
Rolig, fartfylld och varierande träning som passar alla. Rörelseglädje, trygghet och gemenskap.

Diciplin och respekt, viktiga ord som vi står bakom. Uppmuntran till eget ansvar, både när det gäller idrott men också utbildning.
Nolltolerans mot alkohol och droger, diskriminering eller andra skadliga beteenden.

Vi tror på att fördjupade relationer är nyckel till framgång i livet.
Klubben ska vara en trygg punkt som man ska kunna vända sig till vare sig man vill idrotta eller ha hjälp med skoluppgifter.

Vi är tre bröder som startat föreningen. Till vardags studerar vi på univeristetsnivå.
På fritiden tränar vi Taekwondo. Alla tre har repsresenterat det svenska landslaget på mästerskap och är flerfaldiga svenska mästare.
Nu har det blivit dags att dela med oss av det vi har har fått lära oss och hjälpa till så att andra kan få uppleva allt som idrotten erbjuder.
Gemenskap, träningsläger och tävlingar, resor osv.

Logga in för att se alla uppgifter om din förening.

Vid föreningsfrågor ring 08-5782 80 98

FRI Webb-Förening
FRI® är ett av Idavall Data AB registrerat varumärke.
Tillgänglighetsredogörelse
v 5.2.28